Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Apa faedah tengok org kena belasah?

Ish .. ish .. ish .. dari dulu sampai sekarang aku masih tak paham. Bebal ke bongok sangat aku ni mcm tu punya lama pun masih tak paham eh?? Hihihi .. Aku sbnrnya heran .. nape la ramai org suka sangat tengok cite org lawan-lawan kat TV? Eleh .. yg cite laki-laki badan ketui-ketui lawan pakai spender tu je la. Cite Wrestling tu .. dah berzaman ada kat TV, kan. La ni lagi dahsyat .. yg perempuan pun siap berlawan sekali. Belasah .. belasah .. tarik-tarik rambut ... jerit-jerit. Adoiii .. hilang ciri kewanitaan dia masa lawan tu.

Yang menonton pulak .. Awat depa suka sangat tengok cite lagu tu eh?? Aku sikit tak terlioq nak tengok. Hihi .. Kalo aku tengok sat ni aku kesian kat org yg kena belasah gila-gila. Yang membelasah tu pulak mana peri kemanusiaan dia? Mana rasa kesian dia? Hmmmm .. entahlah. Masyarakat dunia ni ada segelintir yg makin maju, makin kita tak bertamadun. Benda-benda yg menyakitkan camni pun  boleh jadi 'Fun'. Haih .. tak paham la aku.

34 comments:

missSenget said...

dulu masa tadika sanggup tido lambat tengok wrestling..

tapi sekarang tidak lagi...

x__x

malu nak tengok..keh3..

nurazzah8 said...

Kak Chik@Ella...samalah kita...akak pun tak faham kenapa diaorang suka sangat tengok orang lawan tu kan? pelik betul...lepas tu terjerit-jerit suka ..tepuk tangan ...ngeri betul....

sampai sekarnag tak suka tgk

lagenda said...

Miahahaha..KC oii Kc..gusti tu semua hanyalah lakonan KC oiii. Bukannya betul2pun belasah pihak lawan tu

diana said...

kita sama la kakchik..
tak suka sebab depa
separuh bogel..
yang pompuan pulak pakaian nye
memang kalau boleh tak mau pakai apa..dah pakai macam tu kangkang sana kangkng sini..
oh!!tidak...

sarah-najwan said...

ambo pom xpenah tgk dan meme xsuka
belasah ke main kuat
tapi xdok cedera pun..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

sama lah D pun tak suka jg tngk gambar tu kat tv..tah apa2..

Izan Ishak said...

izan pun tak suka tgk kc... tp masalahnya semua jejaka dalam umah ni suka tgk...camna tu?

Piasara said...

"KC...sama la kita,takut la tengok..bkn takut camana tapi macam kesian jer bila tgk yg kena belasah teruk2 tu..ni kalau en.somi ngan anak bujang tu sanggup berjaga semata2 nak tgk gusti ni..buang masa jer kan..tp akk minat jugak tgk yg pakai topeng tu ntah apa ka nama dia...minat ngan gaya dan aksi dia terbang2 tu.. hehehee.."

azzey said...

X sker sgt tgk citer2 belasah2 nih..tp belasah org blh je...he3..

misza said...

dari dulu hingga sekarang(akan dtg pun sama kot), tak suka tengok wrestling.

AngahSayang2314 said...

tak suka..tak suka entah kenapa angah tak suka pun tak tahu kc

Melati Qistyna's Mummy said...

hmmm tu la kc, kite mmg x suke, sejak azali :P

qemaishak said...

kak saya kalau tgk mesti bising 'betul ke pukul2 ni ke lakonan je' haha dah pukul bagai nak rak boleh bangun lawan lagi tu ekeke

logorithm said...

I menyampah tengok wrestling. Semuanya tipoo walaupon sakitnya kekadang tak tipoo.

Tapi mak I peminat wrestling. ;-)

ardinihumaira said...

dni suka cite rumantis hehehe

alinac lover said...

tok yong suka tgk hahaha

Ct Arina said...

kc.. nenek rina peminat wwe tu tawww klu die dah tgok, jgn harap la dpt alih channel lain. haha =D

kakchik@ella said...

@missSenget, kc tak penah enjoy tgk. hihi

kakchik@ella said...

nurazzah8, yeayyyy .. kita geng.

kakchik@ella said...

lagenda, ooo .. bikin wayang je eh?? patutla pukul gila2 tp tk berdarah.

kakchik@ella said...

diana, sama la kita. kita pun tak suka.

kakchik@ella said...

sarah-najwan, samo la kito kawe weih.

kakchik@ella said...

LadyZul, kita geng. hihi ..

kakchik@ella said...

IzanIshak, tu la .. kc tak suka tp anak kc enjoy menengoknya. tak ke bengang?? hihi ..

kakchik@ella said...

Piasara, ooo .. yg mcm superman tu eh?? dia unique la skit banding dgn yg lain2. hihi ..

kakchik@ella said...

azzey, jom kita buat team belasah org versi pompuan. hihi ..

kakchik@ella said...

misza, kakchik punnnnn.

kakchik@ella said...

Angahsyg, kc pun tak suka tgk gak.

kakchik@ella said...

MelatiQistina mummy, kita sama la abby.

kakchik@ella said...

qemaishak, pastu kan pukul beria-ia tapi darah tak kuar. bikin wyg je lebih!! haha ..

kakchik@ella said...

logorithm, fullamak .. mak bro blh suka lak tgk wrestling tu eh?? kagum la gua sekejap beb. hihi ..

kakchik@ella said...

dini, kc suka cerita reality kat channel 712.

kakchik@ella said...

alinac lover, hah?? Tok yong suka?? wah .. ganas tul dia eh. hihihi ..

kakchik@ella said...

Ct Arina, wah .. nenek2 pun ada yg minat wrestling eh. mesti brutal nenek rina nih. hihi ..