Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jom kita kemas!!

Malam ni kita nak kemas beg sebab malam esok kita nak balik ke kampung abah kita di Kelantan. Kita nak gi rumah kenduri, kita nak mandi pantai, kita nak bakar-bakar*BBQ le*hihi .. mcm-mcm kita nak buat kat sana. 

Hati sudah berbunga-bunga, terkinja-kinja.

So, malam ni tiga-tiga org dlm rumah ni kena kemas-kemas. 3 beg akan dibawa pergi pastu kita akan ambek adik kita kat stesyen Komuter Sg. Buloh. Aduhai .. bab kemas-kemas tu yang pening tu. Hihi ..


21 comments:

sahromnasrudin said...

selamat balik kampong ya...drive lelok tau :-)

MamaEma said...

samalah kakchik...nak balik kelantan jugak malam esok ni...yahooooo...bertapalah saya kat sana selama seminggu.....

ghost writer said...

jangan bakor rumah kak limah sudah..haha

seronok ek dapat balik kampung..ala,nak mengemas bukannya amik masa lama pon.kadang tak terasa sebab seronok sangat nak balik kampung...

bila lah saya dapat balik kampung nih...huh

diana said...

tak sabar2 nak jumpa sedara mara kan kakchik..
kita pun kalau nak balik kampung mesti tidur malam pun tak lena..
hihihi

::Budak Degil:: said...

nak itot!.. :)

echah mashuri said...

pehh!!best nyaa kakchikk g bbq kat tok bali.kat sana ikan sgr2.huhuh...kak chik!ecah sabtu ade test.ahad pulak dah mula kelas.kelantan tak cuti kn ahd.huhuhh..kalau idakkk bolehla g jumpa kakchik!uwaa~~~~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bestnyer blk kampung

Ellen said...

mesti dah tak sabar kan...selamat bercuti kak Ella...

Ct Arina said...

semangat kc nk balik kpg kan.. nk g jumpe dni r tu nnt.. jelessssss >_<

MamaYatie said...

selamat balik kg kak chik! drive safely ye

Adinda Amy Sensei said...

ooh orang kelate ek

Peri PiA said...

hehehe,hav a safe journey

kadang2 boring nak gi amek adik kat KTM SB,hihi

N@di@ said...

wahhh akak nk mndia pantai n bbq bestnyee ^__^

Ujang9897 said...

nak ole2..hehe..

kim salam kat aiman

Amy Syaquena said...

selamat pulang ke kampung kak..hati2 memandu nanti..

qemaishak said...

waa jelesnya , nak balik gak..tak sabar nak balik kg lagi ni..

semoga selamat dalam perjalanan..

Mamaleesya said...

ehhh beshnye kakkk...nak ikut gakkk. lama tak BBQ

toyolkiut said...

wah..
kakchik nak mandi laut..
best..
tp TK takut la main ombak..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

yeke pening? or kata je la malazzzz he3

alexa yussida said...

balik kelantan tuh tlg makan nasik kerabu utk yus ye...:D

azzey said...

Amik saya kat kajang ni skali kc..hi3..