Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

"Kaw .. Kaw" punya ..

Semalam "dinner" dengan Pinky. Bila dapat tau dia tak sehat .. aku terus ajak dia makan malam sama-sama. Kononya nak ajak dia makan sup panas-panas. Tengok-tengok dia order Mee goreng mamak. Aku yang sehat ni pulak yang makan Sup Sayur panas-panas. Sapa yang sakit ni?? Terbalik la pulak ..

Pastu dia siap order "Nescafe O kaw .. kaw". Mamak tu boleh terkedu pulak bila Pinky sebut "kaw .. kaw". Dia ingat .. kau .. kau. Hahaha .. Bengong sekejap mamak tu.



19 comments:

Isteri Yang Comel said...

hihihihi, mamak tu mesti ingat pinky cam nak amrah dier

sarah-najwan said...

ambo xle minum yg kaw kaw..pening rasanya..

salu order kopi..mesti nipis deh..hehee

My Little Diary said...

hahaha.... mamak tu skola tak abis. tu sbb jdk bengong bila sebut.. 'kaw..kaw..'

CiK QiQi said...

hahaha..mamak ni kna p kls bhse mlyu dlu ni..bru phm pktaan zaman skang.ehehe

YanaMIB said...

haha bahye klu mamak slh faham..adeh~ =P

Amy Syaquena said...

Blur kejap mamak tue nasib mamak tue x sound balik haha...

zsmy said...

hahaha..orang sakit selera besar ni..xsedar diri sebentar..

Daddy Ziyyad said...

hahaha..poyo betul mamak tu..

qemaishak said...

haha mesti pekerja baru tu kak, kalau tak mesti faham tak pun dia salah dgr hehe

AngahSayang2314 said...

ye la mamak memang macam tue punn angah pun pernah kena gak...geram sungguh...

risa said...

kakak cantik!! saye takde mood hari ni:(

nisa said...

Pinky tu sebut terlajak vokal kot tang kaw kawa...hahahahah

alinac lover said...

hahaha lawak la mamak tu~

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

hahahhahaha...lawak la pulak...

norh said...

baguslah kakchik punya displin dlm pemakanan..

Cik Moon said...

haha..biasa arr..org sakit ni selera dia kekadang besar.. kalah org yg sihat..hehe

diana said...

orang sakit makan mee mamak??
hahahah..
ubat tu..:p

Qaseh dalia adelia said...

hahaha kaw2 punye ..mamak pening ke teruja dgr kaw2 eceh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh mee mamak!