Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kdg-kdg mahu yg dingin dan beku

Tetiba je mahu yang dingin dan beku.  Bermula dengan rasa teringin, akhirnya setelah menjenguk ke peti dingin, bukan 1 .. sampai banyak camni kita beli. Gila betul la engko ni. Hihi ..


Aiskrim sekarang mcm-mcm rupa dan perisa. Masa aku kecik dulu yang termampu hanya Aiskrim Malaysia perisa asam boi je. Sedapsss*tetiba teringin*hihi ..

19 comments:

Ati Masrif said...

ehemmm...

tiba-tiba teringin ni...

ada apa-apa ke..

tu...dlm ferut tu...huhu

munna said...

wah! kak chik banyaknya stock... munna tetap suka aiskrim malaysia...

alexa yussida said...

nom nom..kat sini pantang kalo makan eskem..terus rasa nak demam..teheee..

akak,not really an happy hour coz 2moro da start my new busy cycle..a bit relief coz no exam until early of april..:) so definitely there still a tyme to blogging aite:D teheee

Ellen said...

wah...ni pun memang febret ellen tapi kalo nak makan kena sembunyi2 dari Nemo..sebab dia ada asma..hehe

So Shy Lady said...

assalam kak chik,
wah eskrim fruitare tu....terasa tul buahnye best best. anak2 sy klau bleh hari2 nk mkn.

mak dia ponnnn ;P

Puan Kutu said...

sedapnya aiskrim!

Piasara said...

"sedapnya..a'ah mcm kata Ati tu kot2 ada isi ker..bukan?kot2 jer..ais krim mesia asam boi memang bestlah.."

makdara TERdiva said...

tiba2 teringin nak naik gunung.. :D

AngahSayang2314 said...

kak nak sikitttt sedap la... hehehe

azzey said...

My princess terror wat aiskrim Malaysia kc..hi3..

Isteri Yang Comel said...

KC dedulu suker eskim m'sia perisa milo ni, teringin nyer kC< skang payah dah nak jual eskim tu

nuriz said...

huhu saya tengah batuk skrg, tgk ni terasa gerammm tapi kena pantang dulu huhu

Peri PiA said...

ah,sudah pia pon dah tingin eskem m'sia dah ni

Aku Ibu Muda said...

dh makan yang mangga tu...sedap gilerrrrrr

Izan Ishak said...

uish....tiba2 teringin nak makan eskrem jugak ni..

MamaYatie said...

semalam dah pekena sundae Mc D..kekeke

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

adik sgt suka aiskrim asam boi..nyum2

toyolkiut said...

wall's sedap kn..
yg salut coklat tu..

::Budak Degil:: said...

einn suke eskrem POTONG kak..yg ade kacang merah, yam, pulut itam tu...sedappp ooo...