Wednesday, March 30, 2011

Semalam merana .. Hari ni bahagia ..

Semalam merana .. hari ni 'line clear' ~ BAHAGIA. Camtu la fenomena yang biasa melanda pengguna-pengguna jalanraya di Kuala Lumpur kota tercinta.

Nak tau camna derita nya aku nak sampai ke tempat kerja? Tengok kat sini dan sini. Tapi hari ni betul-betul lega. Jalan tak jem beb .. line clear. Bahagia sesudah derita gamaknya ye?? Hihihi ..

Macam nak gi berperang ke tempat kerja semalam. Dah la kena ikut highway, jem nya?? Ya Rabbi ..

19 comments:

Peri PiA said...

tol duta oh duta

ardinihumaira said...

hehe dni tak merasa ber tol sebab duk klatey :D

Isteri Yang Comel said...

sakit kepala gak klu hari2 terperangkap lam jam kan kc

ardinihumaira said...

hehe dni tak merasa ber tol sebab duk klatey :D

toyolkiut said...

kesian..
hehe..

trg xde tol..
tp ada hari jem jg..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sis...jam tu makanan org kl kan?sabar...

theblabber. said...

masalah yg tak dpt dielakkan sampai bila2 kan. sabor je lah

Cik Yana said...

Pehhh~ cik Yana semalam belajar memandu dalam kete L pun dah terketar banyak gile kete kat traffic light. Hahaha~ dah la bawak kete slow, cik gu cakap jgn laju. Mesti nak marah kete belakang.Hahaha~

Entry terkini: Happy Birthday Superman!!! :)

.: iEyLa :. said...

huhu..jam xleyh nk pisahkan la ngan kl..
sabo ek sis..hehe...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
doa akak bagia sampai bila biallah..amin

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

itu la berkat bersabo....

alinac lover said...

yong stress~ hehehe

kakchik@ella said...

Peri Pia, masuk tol duta tu konon nak elak jem. rupa2nya ?? haih ..

kakchik@ella said...

ardinihumaira, kat sana lbh tenang, kurang jem. nak balik dok kelantan lah. hihi ..

kakchik@ella said...

IYC, betul tu.

kakchik@ella said...

TK, nak je cabut balik dok kg rasanya. hihihi

kakchik@ella said...

Lydiamiza, btl. kalo 10 tahun dok KL, 5 tahun atas jln je.

kakchik@ella said...

theblabber, tu la. nak bayar tol pun susah. org nak bagi rezeki lah. apa da ..

azzey said...

kat area mana nih?